Gamificació

Amb aquest joc passejarem per Tàrraco com si fóssim autèntics romans. Dividirem la classe en els diferents estaments de la societat. En cada recinte monumental, muralla, circ i amfiteatre, els alumnes hauran de superar diferents reptes, que podran
ser individuals o grupals, el que els portarà a entendre com era la cultura romana.
*Preus de les entrades als monuments no incloses.
Retrocedir en el temps no ho podem fer. Imaginar com era la societat medieval ens resulta complicat. Per què no intentar recrear una societat medieval entre tota la classe? Dividirem el grup en els diferents estaments de la societat medieval: senyor feudal,
monjo, mestre sabater, argenter, comerciant, joglar, camperol... Seguint uns objectius haurem de viure o sobreviure durant un matí en funció de la nostra classe social. D'aquesta manera coneixerem el funcionament de la societat medieval.
Per realitzar aquesta activitat us proposem:
Peratallada, Montblanc , Tossa de Mar, Altafulla, Besalú, Vic, Guimerà, Hostalric i Mura.
Imaginar com podien ser les condicions de vida a finals del S. XIX no és fàcil!! Amb aquesta activitat cada alumne s'endinsarà en un personatge de l'època industrial, així que hi haurà l'amo, l'encarregat, les monges, els obrers, les obreres.... Els alumnes
seguiran uns objectius corresponents a la seva classe social i interrelacionant-se amb la resta de companys els hauran d'anar realitzant. Així descobriran els seus problemes, els seus drets, els seus objectius, les seves necessitats i el seu dia a dia
Per realitzar aquesta activitat us proposem:
La Colònia Güell i Sitges.
Endinseu als alumnes dins grans transformacions que es van produir durant l'era industrial. A través d'una experiència gamificada, es sentiran membres de la societat de finals del segle XIX, posant-se a la pell de diversos personatges i relacionant-se entre ells/elles. Per grups, superaran proves i reptes associats a cada figura, que propiciaran el coneixement de les diferents classes socials, la precarietat de les condicions laborals, el moviment obrer i el seu dia a dia. A més, podran descobrir l'arquitectura innovadora de la Cripta Güell i la singularitat del seu arquitecte: Antoni Gaudí
Per realitzar aquesta activitat us proposem:
La Colònia Güell i Sitges.
Des de temps molt remots, les cultures antigues van pronosticar que la fi del món arribaria. Tot i que aquest fet no s'ha materialitzat en la destrucció del planeta, és evident que la devastació i les conseqüències del canvi climàtic són cada cop més indiscutibles. En aquest context tan actual, endinseu als alumnes en el món antic des de la diversió d'un escape street, la versió a l'aire lliure d'un escape room, on hauran de superar diverses proves i enigmes per tal d'ajudar a frenar la fi del món segons la visió i la cultura de 5 civilitzacions diferents. Per grups, coneixeran els trets més característics de cadascuna i trobaran les claus per arribar al seu objectiu. Us animeu a intentar-ho?
Per realitzar aquesta activitat us proposem:
Vic, Sitges, Sant Pol de Mar, Caldes de Montbuio altres llocs que ens podeu proposar (confirmació per via telefònica).